Turnieje Klanowe Domino

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Enter your announcement here.

#1 25-06-2019 09:37:17

Adminek
Administrator
Windows 7Firefox 67.0

REGULAMIN

Zarzad_TKD napisał/a:

1. Ogólnie o TKD

1.1 Turniej Klanowy Domino, tzw. TKD jest wzorowany na turniejach TKM w makao i TKK w kości. Są to turnieje organizowane na Kurniku tylko i wyłącznie dla członków klanów.
1.2 Nad TKD i sprawami z nimi związanymi czuwa Zarząd TKD.
1.3 Turnieje odbywają się 5 razy w tygodniu o danych godz. i parametrach:

  • PONIEDZIAŁEK, godz. 17:20, 7r, 3min do 100, 2k
    WTOREK, godz. 17:00, 7r, 5min do 250, 4k
    ŚRODA, godz. 17:20, 7r, 3min do 100, 4k
    CZWARTEK, godz. 17:20, 7r, 3min do 100, 2k
    PIĄTEK, godz. 17:20, 7r, 3min do 100, 4k

2. Zapisy

2.1 Aby zapisać dany klan do TKD szef klanu lub osoba przez niego wyznaczona, zakłada temat w dziale "Zapisy" wpisując w temacie nazwę klanu.
2.2 W treści postu należy podać adres strony lub forum klanu, nick oraz numer GG osoby odpowiedzialnej w danym klanie za te rozgrywki (lub też jego szefa).
2.3 Aby klan mógł zapisać się na turnieje TKD musi mieć minimum 8 członków.
2.4 Każdej osobie przysługuje stały nick (który będzie można w razie potrzeby zmienić). Nick musi składać się z nazwy klanu i jakiegoś fragmentu określającego daną osobę
2.5 Gramy na nickach zaczynających się od nazwy klanu.


3. Rozgrywki

3.1 TKD są organizowane zawsze przez osoby z Zarządu TKD lub Pomocników.
3.2 W turniejach udział mogą brać tylko osoby z klanów wcześniej zapisanych.
3.3 Jeśli ktoś zauważy, że w pokoju turniejowym znajduje się osoba, która "podszywa się" pod członka danego klanu, należy o tym powiadomić organizatora turnieju.
3.4 Jednorazowo w turnieju ilość osób z danego klanu jest nieograniczona.
3.5 Jedna edycja TKD trwa jeden miesiąc (według kalendarza).
3.6 Na podstawie wyników z każdego turnieju sporządzane są klasyfikacje:

  • klanowe i indywidualne danej edycji, na podstawie których wyłaniani są zwycięzcy
    wszechczasów, w której podliczane są punkty zdobyte we wszystkich zakończonych edycjach TKD

3.7 Punktacja:

a)powyżej 15 uczestników
1. miejsce - 50 pkt.
2. miejsce - 40 pkt.
3. miejsce - 30 pkt.
4. miejsce - 20 pkt.
5. miejsce - 15 pkt.
6. miejsce - 10 pkt.
7. miejsce - 9 pkt.
8. miejsce - 8 pkt.
9. miejsce - 7 pkt.
10. miejsce - 6 pkt.
11. miejsce - 5 pkt.
12. miejsce - 4 pkt.
13. miejsce - 3 pkt.
14. miejsce - 2 pkt.
15. miejsce - 1 pkt.
każde poniżej - 1 pkt.

b)10-15 uczestników:
1. miejsce - 25 pkt.
2. miejsce - 20 pkt.
3. miejsce - 15 pkt.
4. miejsce - 13 pkt.
5. miejsce - 11 pkt.
6. miejsce - 9 pkt.
7. miejsce - 7 pkt.
8. miejsce - 5 pkt.
9. miejsce - 3 pkt.
10. miejsce - 1 pkt.
każde poniżej - 1pkt.

c)5-9 uczestników:
1. miejsce - 15 pkt.
2. miejsce - 10 pkt.
3. miejsce - 5 pkt.
4. miejsce - 3 pkt.
5. miejsce - 1 pkt.
każde poniżej - 1pkt.

3.8 W przypadku fuzji kilku klanów (tylko, gdy łączą się całe klany) we wszystkich powyższych klasyfikacjach nowy klan zdobywa punkty od poziomu tego klanu, który do czasu połączenia zdobył najwięcej punktów.
3.9 Jeżeli dany klan się rozpadnie, to w przypadku jego reaktywacji, punkty będą mu naliczone od nowa.
3.10 Aby turniej został uznany (policzony w klasyfikacjach), jednorazowo na jednym turnieju musi zagrać minimum 4 osoby.
3.11 W przypadku awarii serwera turnieje TKD nie będą liczone.
3.12 TKD nie będzie rozgrywane w następujące dni: Nowy Rok (1 stycznia), Poniedziałek Wielkanocny, Weekend majowy (1-3 maja), Wszystkich Świętych (1 listopada), Święta Bożego Narodzenia (24-26 grudnia) oraz Sylwestra (31 grudnia).


4. Zakazy i Kary

4.1 Za grę niezgodną z zasadami fair play : poddanie gry, celowe przedłużanie, uciekanie przy pewnej porażce, przysługuje ban na 1 dzień oraz od 5 pkt karnych.
4.2 Za grę na dwóch lub więcej nickach na jednym TKD, graczowi przysługuje ban na 2 dni oraz 10 punktów karnych. Za powtórzenie się sytuacji przysługuje ban na 4 dni oraz 20 punktów karnych.
4.3 Za używanie jednego nicka przez dwie lub więcej osób, odpowiedzialność bierze cały klan, któremu przysługuje ban na 5 dni oraz 25 punktów karnych.
4.4 Za publiczne (tzn. na chacie ogólnym lub stole) lub prywatne (na priv) posługiwanie się słowami powszechnie uznanymi jako wulgarne lub obrażającymi drugą osobę, podlega karze (tzw. ban) w wysokości 5-15 punktów karnych i 1-3 dni bana.
4.5 Za prowokowanie drugiej osoby do przeklinania bądź obrażania przysługuje ban w wysokości od 5-10 punktów karnych oraz zakaz gry na 1-2 dni. Jednak każdy przypadek będzie indywidualnie rozpatrywany przez Zarząd TKD.
4.6Gracz lub osoba będąca w pokoju turniejowym, który/a prowokuje/obraża i pomimo upomnień Zarządu/Operatorów pokoju nadal nie zmienia swojego postępowania, może zostać usunięty/a z pokoju w czasie trwania turnieju
4.7 Dodatkowo oprócz banów istnieją tak zwane Ostrzeżenia. Ostrzeżenie występuje w przypadku gdy gracz zachowuje się niestosownie, lecz nie zasługuje on na bana. Natomiast po 2 ostrzeżeniach graczowi przysługuje ban na 2 dni oraz 10pkt karnych.
4.7.a) Ostrzeżenia ulegają przedawnieniu po 3 miesiącach od dnia wystawienia.
4.8 Dodatkowo każde złamanie regulaminu skutkuje identyczną ilością punktów karnych dla klanu, którego członek złamał któryś z danych punktów.
4.8.a) Za przekroczenie 100pkt karnych, klan otrzymuje 4 dni zakazu gry.
4.8.b) Za przekroczenie 200pkt karnych, klan otrzymuje 8 dni zakazu gry.
4.9 Dni odbywania bana naliczane są kolejno w dniach, których odbywa się turniej.
4.10 Wszelkie inne sytuacje będą rozpatrywane przez Zarząd w ciągu 48h od zgłoszenia przewinienia.
4.11 Decyzje Zarządu nie muszą być potwierdzane screenami czy cytatami z czatu. Dana osoba może je przedstawić jedynie z własnej woli, jeśli uzna, że jest taka potrzeba.
4.12 W razie jakichkolwiek wątpliwości, uwag lub skarg, należy kierować się do działu „Wasze uwagi” na forum TKD.
Screeny można natomiast wysyłać na adres mailowy: tkd@jest-ok.info


5. Pozostałe

5.1 Zarząd jest otwarty na wszelkie propozycje zmian, które należy zgłaszać na naszym forum.
5.2 Regulamin obowiązuje wszystkich biorących udział w rozgrywkach.
5.3 Wszelkie zmiany w Regulaminie będą sygnalizowane w dziale "Ogłoszenia i ankiety" na forum.

6. Zmiany w regulaminie

Regulamin obowiązuje od 1 listopada 2008r.
Nowa punktacja, jak również wymagana ilość graczy obowiązuje od 5 lipca 2016.
Ostatnia aktualizacja: 04.07.2016r.
Nowa punktacja oraz minimalna liczba uczestników od 07.11.2018
Nowy e-mail do zarządu TKD od 1.09.2021
Od 1.09.2022 wtorkowy turniej przeniesiony z godz.18:00 na godz.17:20 z tymi samymi parametrami gry
Od 01.10. 2022 powrót do poprzedniej godziny wtorkowego turnieju, czyli do godz.18:00
Od 1.04.2023 zmiana godzin WTOREK z godz.18 na godz. 17:00, 7r, 5min do 250, 4k
od 01.09.2023 w pkt. 3.10 ulega zmianie liczba uczestników z 5 do 4, aby turniej został zaliczany do klasyfikacji

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
gtk - othc - czatgg59696355 - sgtd - mta-dayztps